Huuhkajat

mm2018-karsintaottelu suomi-turkki

Huuhkajat laskeutuu Turkuun MM2018-karsintojen viimeisessä ottelussa, joka pelataan maanantaina 9.10. klo 21.45 Veritas Stadionilla. Vastassa on silloin Turkki intohimoisine kannattajineen.

Liput otteluun ennakkoon Ticketmasterista >>

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua)

Ennakkoon* Portilta
Pääkatsomo, keski (B-E) 38,00 / 28,00 / 11,00 € 40 / 30 / 15 €
Pääkatsomo, reunat (A ja F) 33,00 / 22,50 / 11,00 € 35 / 25 / 15 €
Olympiakatsomo (J-O) 22,50 / 17,50 / 6,00 € 25 / 20 / 10 €
Pelipassialennus - 2-3 €**

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
** Koskee vain aikuisten, nuorten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Lisäksi etukoodi löytyy Futis-sovelluksesta (edellyttää versiota 2.3.17 tai uudenpaa).

Ohjeita katsojille

Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.

HUOM! Jos olet Turkin kansalainen tulee sinun lähtökohtaisesti ostaa lippu Turkin fanisektoriin. Turkin fanisektorin liput myydään Turkin Jalkapalloliiton kautta. Jos olet Suomen kansalainen, mutta kannatat Turkkia niin lippu kannattaa ostaa N-sektoriin. Muissa sektoreissa ei turvallisuussyistä sallita Turkin lippuja ja/tai pelipaitoja tai muita tunnuksia.