Valmentajakoulutukset 2018

UEFA:n B-PRO TASON KOULUTUKSET

UEFA:n PRO-LISENSSI
Seuraava UEFA PRO-koulutus alkaa vuoden 2018 loppupuolella.
Lisätietoja koulutuksesta päivitetään syksyllä 2018

UEFA:n A-LISENSSI

UEFA:n B-LISENSSI
Pääsääntöisesti Palloliiton piirit järjestävät UEFA B-tason koulutuksia ja niihin haetaan suoraan järjestävän piirin kautta.
Ainoastaan huippupelaajataustaiset valmentajat suorittavat UEFA B-tason koulutuksen Palloliiton järjestämällä Huippupelaajien UEFA B:llä.
Huippupelaajan määritelmä: 3 vuotta ja minimissään 30 ottelua Veikkausliigassa, Naisten liigassa tai miesten Ykkösessä.

UEFA B Huippupelaajille syksy 2017-talvi 2018
Haku päättynyt 10.9.2017

HUOM!
UEFA B- ja A- ja PRO koulutuksiin on määritelty osaamistavoitteet, jotka valmentajan tulee hallita koulutuksen päätteeksi. Mikäli tavoitteet eivät täyty, valmentajalle ei voida myöntää koulutustasoa vastaavaa UEFA valmentajalisenssiä.  Koulutuksessa vaadittava osaamistaso ja näytöt on suoritettava hyväksytysti koulutusta seuraavan kalenterivuoden loppuun mennessä. Valmentajalla on halutessaan mahdollisuus saada omalla kustannuksellaan tutori, jonka avulla voidaan paneutua tarvittaviin kehittämisalueisiin.

UEFA B-, UEFA A- ja UEFA PRO-tasojen suoritusten välissä on valmennettava vähintään yksi vuosi ennen kuin voi hakea seuraavalle tasolle.

MUUT VALMENTAJAKOULUTUKSET

Lasten jalkapallovalmennuksen erikoiskoulutus (SPL C+ ja LAT)
Seuraava SPL C+ koulutus alkaa vuoden 2018 alussa. Haku avataan syyskuussa 2017.

FUTSALVALMENTAJAKOULUTUS

LISENSSIEN TÄYDENNYSKOULUTUKSET

Suomen Palloliiton piirit järjestävät omilla alueillaan Ohjaaja-, D- ja C- tason ja UEFA B-tason koulutuksia. Näihin koulutuksiin hakeutuvien tulee olla yhteydessä oman alueensa piiriin.

Hakulomake Suomen Palloliiton valmentajakoulutuksiin

Malli CV:tä varten

Hakemukset jalkapallovalmentajakoulutuksiin tulee lähettää hakuajan päättymiseen mennessä osoitteella: Suomen Palloliitto / koulutustoiminto, PL 191, 00251 Helsinki, skannattuna sähköpostitse koulutus(a)palloliitto.fi tai faxilla (09) 454 3352. Hakemuksessa tulee olla kurssin maksajan allekirjoitus. Liitäthän hakemukseesi mukaan myös jalkapalloCV:si.